niedziela, 3 listopada 2013

Test sportowców: Marta Kwiatkowska - Coldgear Fitted Crew


Moje pierwsze kroki z Under Armour …
,,Już od dawna wielu sławnych sportowców zachęcało mnie do codziennego trenowania w odzieży firmy Under Armour.Trening w odzieży sportowej nie jest mi obcy,już od wielu lat trenując lekkoatletykę - skok w dal ,byłam w „kontakcie" z różnego rodzaju markami odzieży sportowej, jednak marka Under Armour, która trafiła do mnie całkiem niedawno wyniosła moje wyobrażenie o profesjonalnym treningu na inną planetę. Nie przypuszczałam, że do czegokolwiek mogę się przekonać w tak krótkim czasie."



Jednym z produktów, który przetestowałam jest ColdGear Fitted Crew (1212171)




Pierwsze wrażenia po ubraniu na trening bluzki o lekkim elastycznym materiale spowodowało, ze w końcu zaczęłam czuć maksymalny komfort, a nam sportowcom głównie o to chodzi, aby odzież dodatkowo usprawniała mobilność ruchów podczas aktywności fizycznej. Bluzka jest świetna na chłodne dni, posiada doskonały system transportu wilgoci co za tym idzie nie przegrzewa organizmu, odprowadza ciepło na zewnątrz , dzięki czemu świetnie sprawdza się w niskich temperaturach. 


ColdGear spełnia wszystkie swoje podstawowe funkcje. Fason i kolorystyka są rewelacyjne mimo, że kwestie elegancji nie są tu najważniejsze ,a mimo to dopasowany krój nadaje kobiecego stylu. Produkt cenię sobie za jego praktyczność i bez wahania polecam innym sportowcom. Pozdrawiam, Marta Kwiatkowska – skoczkini w dal






ColdGear® Fitted Crew 1212171

Opis ze strony dystrybutora (www.mmsport.com.pl)
Treningi  gdy jest zimno mogą stać się udręką, ale na szczęście nie dla sportowców UA. Baselayer ColdGear® ustawiło Under Armour na mapie najlepszych. Dzięki swoim niesamowitym właściwościom, grzeje, jest ultra-lekki, idealnie dopasowany oraz ma moc odprowadzania wilgoci. Dodaj jeszcze do tego system kontroli zapachu, miękką i komfortową warstwę wewnętrzną a otrzymasz coś więcej niż tylko baselayer, otrzymasz sportowy sprzęt najwyższej jakości dopracowany w najmniejszym szczególe.  

Cena katalogowa: 219,95 - jednak w tym sezonie część kolorów jest przeceniona na 149,95





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz