niedziela, 1 grudnia 2013

Test sportowców: Łukasz Nowak - Evo ColdGear Compression Mock

Jakiś czas temu pisałem o najpopularniejszym zimowym produkcie UA, czyli klasycznym półgolfie termoaktywnym http://testunderarmour.blogspot.com/2013/04/zima-cay-czas-nam-doskwiera-wiec.html
Na rynku pojawiła się jakiś czas temu  jeszcze ulepszona wersja tego produktu: Evo Coldgear Compression Mock.


Kolejnym sportowcem którego poprosiłem o opinię na temat produktów Under Armour jest chodziarz - Łukasz Nowak. Zawodnik AZS Poznań jest czterokrotnym medalistą mistrzostw Polski w chodzie na 50km (złoto w 2012 roku). Na tym samym dystansie zajął 8 miejsce podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 r. oraz Mistrzostw Świata w Moskwie w 2013 r. Łukasz niedługo skończy dopiero 25 lat więc tak naprawdę największe sukcesy dopiero przed nim, na co liczą z pewnością sympatycy lekkoatletyki w Polsce.


,,Be Stronger With UA, to hasło idealnie oddaje to co myślę o wszystkich produktach marki Under Armour.
Mieć takiego ,,partnera" w treningu rzecz bezcenna. Recz jak ważna dla profesjonalnego sportowca bo nie wyobrażam sobie, aby w trakcie codziennej ciężkiej pracy treningowej, zamiast być skupionym na tym co mam wykonać, miałbym myśleć o tym, czy rzeczy które mam na sobie nie spełnią pokładanych przeze mnie wymagań. 
Od kiedy UA wspiera moją karierę, wspomaga mnie w przygotowaniach do najważniejszych światowych imprez trenowałem wielu produktach zarówno tych z kolekcji Heatgear jak i Coldgear.
Jako, że bliżej nam obecnie do kolekcji coldgear, chciałbym opisać produkt, który wybrałem jako mój ulubiony.

Evo Coldgear Compression Mock zmienił całkowicie moje wyobrażenie co do ubioru sportowca w zimowych warunkach. Myśl ubioru w tzw. ,, cebulkę" poszła do lamusa.
Nigdy nie sadziłem, że trenując w temperaturze w granicach 0 stopni będę miał na sobie tylko i wyłącznie jedną rzecz. W Mocku czuje dokonane komfort czucia swego ciała połączony z oddychaniem nie tylko moje osoby, ale i opisywanego  produktu. Regulacje temperatury nigdy nie była tak prosta.
Cóż chcieć więcej?"
Polecam,Łukasz Nowak








Opis ze strony dystrybutora:
Męski półgolf - ColdGear Longsleeve Compression Mock- nie jest tylko zwykłym golfem. Ale przecież to już wiesz! Under Armour nie robi rzeczy, które tylko dobrze wyglądają. Ten kawałek materiału musi pokazać, że pracuje mocniej i lepiej.  Miękka i gładka dwuwarstwowa konstrukcja. Bez względu na to czy ubierzesz go pod spód bluzy/kurtki czy zostaniesz tylko w nim, będziesz zawsze gotowy by zmierzyć się z najtrudniejszymi warunkami pogodowymi. Wewnętrzna szczotkowana warstwa reguluję temperaturę ciała a zewnętrzna, ochroni przed przemoczeniem.
UA Compression - obcisły, niczym druga skóra aktywuje mięśnie, zwiększa ich siłę oraz skraca czas regeneracji.  Poczujesz gdy tylko go założysz!

DANE SZCZEGÓŁOWE:
•             Miękka dwuwarstwowa tkanina. Wewnętrzna zapewnia ciepło a gładka zewnętrzna skraca czas schnięcia.
•             Elastyczna tkanina 4-Way Stretch – zwiększa mobilność ruchów oraz sprawia, że zawsze wraca do pierwotnego kształtu.
•             System Transportu Wilgoci.
•             Technologia Anti-odor.
•             Raglanowe rękawy oraz  płaskie szwy zapobiegają obtarciom naskórka.
•             Wyższy golf w części karku
•             Nowe przestrzenne logo na golfie
•             Wewnętrzne silikonowe paski zapobiegające podsuwaniu się materiału

•             Nylon/Polyester/Elastane.

Cena katalogowa: 229,95

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz