środa, 3 kwietnia 2013

The Beggining


Pierwszy produkt Under Armour zakupiłem w 2009 roku. Była to podstawowa koszulka TNPT... no i tak to się zaczęło... Ktoś mi kiedyś powiedział że  produkty UA są najlepsze na świecie i naprawdę uzależniają. Zaśmiałem się, kiwnąłem kłową i odpowiedziałem złośliwie ,,yhm, tak, tak" . Następnie pomyślałem: kolejna droga marka z fajnym znaczkiem, ale czy przyjmie się ona w Polsce?
Po 4 latach mogę stwierdzić bez zastanowienia, Under Armour to hit. W tak krótkim czasie, tak wiele osób przekonało się do tej marki, że aż boję się pomyśleć co będzie za kolejne 4 lata :) Produkty są wygodne, wytrzymałe no i przede wszystkim świetnie wyglądają na niemal każdej osobie która je ubiera. Jedynym mankamentem jest cena, jednak tutaj wyjątkowo płaci się za jakość, wygodę i wytrzymałość. Po za tym szperając w internecie można trafić na ciekawe okazje.

Na zdjęciu powyżej można zobaczyć część produktów UA jaką udało mi się zgromadzić przez ostatnie 4 lata :) Znajomi śmieją się że powinienem mieć osobną szafę na ubrania Under Armour.

W kolejnych wpisach będę starał się przybliżać poszczególne produkty z różnych kolekcji. Czekam również na Wasze opinie o produktach UA wraz ze zdjęciami, będę starał również je publikować email- testunderarmour@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz