poniedziałek, 8 kwietnia 2013

UA Micro G Strunt

Wiosna, Wiosna... czas więc rozejrzeć się za dobrymi butami do biegania. Ja akurat nie mam tego problemu, choć kuszą mnie nowości UA na ten sezon... ale zostawmy to na późniejsze wpisy :)
Chociaż Under Armour jest nowicjuszem jeżeli idzie o produkcję butów do biegania , to jednak dużo dobrego mówi się o ich produktach, jak i o technologiach jakie w nich stosuje.
Swoje pierwsze buty do biegania Under Armour kupiłem w styczniu 2012, były to UA Micro G Strut (1230151). W tym samym czasie na polskim rynku pojawiły się dwa modele, tańszy z technologią Micro G i droższy Charge RC. Z przyczyn czysto ekonomicznych wybrałem te ,,tańsze" (379,95zł). Po roku śmiało mogę powiedzieć, że nie żałuję zakupu :) Buty są niebywale wygodne i oprócz biegania po bulwarach wiślanych, często używam ich jako ,,śmigaczy", gdy potrzebuje szybko coś załatwić, czy na przykład iść do sklepu. Bardzo sprawnie się je zakłada z racji ich rozciągliwego materiału. Są baaardzo lekkie, ponieważ podeszwa zbudowana jest ze specjalnej pianki, przy użyciu technologii Micro G.

Opis technologii Micro G®

Zamknięta pomiędzy cholewką a podeszwą ultra-czuła i amortyzująca pianka Micro G® oddaje energię z mocą jakiej jeszcze nie doświadczyłeś.
Nie zapomnij: Technologia UA Micro G® jest wiele lżejsza i wydajniejsza niż tradycyjne pianki.

Buty męskie do biegania UA Micro G Strunt
UA znów wchodzi na wyższy poziom! Przełamuje kolejne bariery. Buty Micro G Strut idealnie przylegają do stopy gwarantując brak otarć,  są nieziemsko lekkie i wyglądają naprawdę świetnie.
Cholewka:
- technologia Zonal Compression, 
- system łatwego zakładania,
Podeszwa środkowa:
- pełnej długości pianka w technologii Micro G (lżejsza oraz niższa od tradycyjnych pianek), lepiej sprężynuje, jest wytrzymalsza i lepiej chroni stopę,
- podeszwa posiada płytkę Carbon aby maksymalnie oddawać energię, 
Wkładka:
- komfortowa wkładka Ortholite
Podeszwa zewnętrzna:
wytrzymała wkładka wykonana z komfortowej gumy
opis ze strony mdsport.pl

A tak buty wyglądają po 14 miesiącach:

Bieżnik nieco zdarty, ale to i tak nic ponieważ używaałem ich głównie na podłożu asfaltowym
Zero rozklejeń z przodu
Materiał na zapiętku nienaruszony,
Można stwierdzić że stan idealny

Zalety:
Wygodne
Lekkie
Wytrzymałe
Amortyzująca pianka chroni staw skokowy (miałem z nim problem przez pewien czas)

Wady:
Hmmm, naprawdę ciężko przy tych butach pisać o wadach... może mogłyby być mniej dresiarskie ;)

Cena 379,95 ale obecnie w polskim internecie można znaleźć je za około 200zł :)


W internecie natknąłem się na ciekawy filmik na temat butów UA



Aaaa i jeszcze jedno, to mój pierwszy produkt Under Armour Made in China :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz